Job 30 van 42


Report this listing

Solliciteren



TWEETALIGE MANAGEMENT ASSISTANT


Functie

Diegem | Management Assistant |Bachelordiploma |Internationaal bedrijf |NL-FR-ENG |Interim optie vast |1100551

Over de organisatie

Onze klant is een internationaal bedrijf uit Diegem actief in de financiële sector. Ze staan bekend omwille van een goede opleiding op korte termijn en doorgroeimogelijkheden op lange termijn. Zij bieden flexibele werkuren aan en geven de garantie dat 2-3 dagen thuiswerk ook mogelijk blijft in de toekomst. Daarnaast kom je terecht in een modern gebouw dat vlot bereikbaar is met het openbaar vervoer.

Jouw nieuwe functie

Als Management Assistant voer je een uitgebreide administratief ondersteunende job uit. Je zal het management administratief ondersteunen op verschillende vlakken en zal ad hoc taken toegewezen krijgen. Zo volg je klantendossiers op van a-z, maar ben je ook verantwoordelijk voor het updaten van de database, opmaken van presentaties, briefwisseling, organiseren van meetings, travel arrangements en facturatie. Je staat niet rechtstreeks in contact met de klanten, maar hebt veel contact met interne collega's om de job goed te kunnen uitoefenen.

Jouw profiel

Jouw profiel

Voor deze job als Management Assistant zoekt Hays iemand die

  • een Bachelor- of Masterdiploma behaald heeft en op zoek is naar een uitgebreide administratief ondersteunende job.

  • Bij voorkeur heb je reeds een eerste relevante werkervaring als management assistant, personal assistant of office assistant achter de rug.

  • Daarnaast communiceer je vlot in het Nederlands, Frans en Engels.

  • Je komt professioneel over en je bent administratief/organisatorisch ingesteld.

  • Bovendien ben je snel beschikbaar!

  • Afspraken en planning van een verantwoordelijke of een medewerker organiseren
    Telefonische oproepen en bezoekers filteren
  • Documenten ingeven, briefwisseling behandelen en e-mailberichten beheren
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Vergaderingen voorbereiden en organiseren (uitnodigingen, voorbereiding van de dossiers, reservering van zalen, ...)
  • Dossiers behandelen en opvolgen (samenstellen, samenvatten, bijwerken van bestanden, ...)

Aanbod

De arbeidsvoorwaarden

Voor deze job als Management Assistant bieden ze een aantrekkelijke verloning met

  • maaltijdcheques van 8 euro per dag

  • netto-onkostenvergoeding van 25 euro per maand.

  • Je krijgt een laptop ter beschikking, maar ook een voucher voor het aankopen van IT materiaal zodat je professioneel van thuis uit kan werken.

  • Tenslotte ontvang je na een succesvolle interimperiode ook een vast contract waardoor er een Iphone + groeps- en hospitalisatieverzekering bijkomt.


Solliciteer direct op deze vacature

Heb je interesse in deze administratieve job als Management Assistant bij een internationaal bedrijf uit Diegem met doorgroeimogelijkheden? Solliciteer dan snel via onderstaande knop. Voor andere jobs binnen Office Support kan je ook contact opnemen met Stijn Alens op 02/709.84.38

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht